Comissió de Comunicació

Des de la Comissió de Comunicació ens encarreguem d’establir una relació fluida i directa entre els pares, l’AFA i l’escola per a acostar l’escola a les famílies. Som responsables d’informar de totes les activitats que organitza l’Afa o hi col·labora, gestionant la informació interna i externa..

Disposem dels següents canals de comunicació per fer arribar aquests missatges:

Web

Canal on es publica tot el contingut general com per exemple el calendari escolar, els menús del menjador, les reunions de l’Afa, les actes de les reunions realitzades, s’informa de les activitats, tant abans per informar com després per publicar les imatges, captació de voluntaris, etc.

Canal que ens serveix per comunicats puntuals o urgents, i gestionat a través d’un grup de mares enllaç de les classes i que ens permet que l’Afa informi ràpidament de qualsevol informació rel·lacionada amb l’escola.

Xarxes Socials

Un canal que ens serveix per mantindre la comunicació oberta amb totes les persones que desitgin seguir-nos a través d’aquesta xarxa social i on publiquem les activitats més importants.

T’agradaria participar a la Comissió de Comunicació?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Afa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AFA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Afa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada