Comissió de Xandalls

A la comissió de xandalls ens encarreguem de gestionar les comandes i també les entregues.

•  Per qualsevol dubte relacionat, si us plau feu servir l’adreça electrònica (xandalls@afaescolapuiggracios.cat)
  • El xandall de l’escola està compost de samarreta de màniga curta i jaqueta, cada família el complementarà amb un pantaló llarg o curt prioritzant els colors blau marí o negre.
  • Cal que portin el xandall tots els alumnes de l’escola a partir de 1r, els dies que tinguin activitat física i per a les sortides.
  • Tots els que necessiteu adquirir una peça de xandall ho podeu fer a través de l’aplicació del TPV.
  • Els preus del xandall els trobareu al TPV.
  • La comanda de xandalls nous arribarà unes tres setmanes després de la data de tancament us comunicarem la data final d’entrega per les vies de comunicació de l’escola: mares enllaç, email i web de l’AFA.
  • L’entrega es farà directament al vostre fill/filla amb la bossa verda que va i ve, i es realitzarà a la mateixa aula.
  • En el cas dels germans, si feu comanda per a tots ells, a través del mateix compte de TPV, la comanda li arribarà al germà del compte.
  • Com a mesura de prevenció aquest any no disposarem mostres del xandall per a provar el tallatge, per tal que pugueu decidir quina talla els hi escau millor, us detallem les mides, tant de la samarreta com de la jaqueta.

T’agradaria participar a la Comissió de Xandalls?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Afa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AFA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Afa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada
Legitimació: Consentiment de l'interessat
Destinataris: Les seves dades no se cediran a tercers excepte en cas d'obligació legal
Drets de l'interessat: A accedir, oposar-se, rectificar i que se suprimeixin les seves dades, així com,altres drets com s'explica en la informació addicional
Pot accedir a informació addicional i ampliada aquí

Treballem pel mateix objectiu

Som un gran equip amb un únic objectiu: millora el benestar dels nostres fills/es a l'escola

famílies

persones col·laboren a l'Afa

Comissions permanents

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca