POLÍTICA DE PRIVACITAT

En compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, i amb l’objectiu de garantirel dret a la privacitat dels membres de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA), es detallen a continuació les condicions per al tractament de dades personals.

Responsable del Tractament:
Nom de l’entitat: AFA Escola Puiggraciós
NIF: G-08854655
Adreça: Pere Ballús, 5-7 de La Garriga (Barcelona)
Contacte: comunicacio@afaescolapuiggracios.cat

Finalitat del Tractament:
Les dades personals proporcionades seran utilitzadesúnicament per a les següents finalitats:

1. Gestió de les activitats i comunicacions de l’AFA.
2. Enviament d’informacions relacionades amb l’AFA, incloent però no limitat a: convocatòries, actes, esdeveniments, activitats extraescolars, servei de menjador, reunions i altres informacions d’interès per a les famílies.
3. Coordinació i organització de projectes i iniciativespromogudes per l’AFA.
4. Gestió dels serveis prestats per l’AFA, com ara menjador i activitats extraescolars.

Legitimació:
La base legal per al tractament de les dades és el consentiment de l’interessat, l’interès legítim (execució de contractes de prestació de serveis) i la llei o normativa específica.

Destinataris:
Les dades seran cedides a aquells prestadors de serveisque col·laborin amb l’AFA en la realització d’activitats i serveis (per exemple, talleristes d’extraescolars i responsables del menjador) amb la finalitat exclusiva de gestionar correctament aquestes activitats. A més, les dades no seran cedides a altres tercers, excepte en elscasos en què existeixi una obligació legal.

Drets dels interessats:
Com a titular de les dades, vostè té dret a:

1. Accedir a les seves dades personals.
2. Sol·licitar la rectificació de dades inexactes.
3. Sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per als fins per alsquals van ser recollides.
4. Sol·licitar la limitació del tractament de les sevesdades, en determinades circumstàncies.
5. Oposar-se al tractament de les seves dades per motiusrelacionats amb la seva situació particular.
6. Portabilitat de les seves dades.

Per exercir aquests drets, pot enviar una sol·licitud escritaa AFA Escola Puiggraciós, a l’adreça Pere Ballús, 5-7 de La Garriga (Barcelona), o per correu electrònic acomunicacio@afaescolapuiggracios.cat.

Conservació de les Dades:
Les dades personals seran conservades durant el períodede temps necessari per complir amb les finalitats per les quals van ser recollides i per determinar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar d’aquestesfinalitats i del tractament de les dades.

Mesures de Seguretat:
L’AFA Escola Puiggraciós adopta les mesures tècniques i organitzatives necessàries per garantir la seguretat de les dades personals i evitar la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat, tenint en compte l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemadesi els riscos a què estan exposades.

Modificacions de la Política de Privacitat:
L’AFA Escola Puiggraciós es reserva el dret a modificar la present política per adaptar-la a les novetats legislatives o jurisprudencials així com a pràctiques de la indústria. En aquests supòsits, s’anunciaran en aquesta pàgina els canvis introduïts amb raonable antelació a la seva posada en pràctica.

Consentiment:
En accedir i utilitzar els serveis de l’AFA, incloentl’inscripció a activitats i serveis com menjador i extraescolars, vostè dona el seu consentiment exprés per al tractament de les seves dades personals segons les finalitats descrites anteriorment, incloent la cessió de dades als prestadors de serveis de l’AFA.