Comissió de Festes

La comissió de festes de l’AFA de l’escola organitza una sèrie d’activitats puntuals durant el calendari escolar. El nostre objectiu és organitzar festes en horari no lectiu, per tal que tota la comunitat educativa gaudeixi al màxim.

És important per la comissió de festes que totes les famílies participin activament a les festes que s’organitzen, ja que d’aquesta forma es recapten diners per poder cobrir altres activitats o serveis per tots els nens i nenes de l’escola. I no només això, d’aquesta forma ens coneixem tots!!!

En les prèvies a cada festa, sempre demanem voluntaris i voluntàries per dur a terme la festa, preparar o elaborar coses. Animeu-vos!!!!! Ens ho passem molt bé i fem que els nostres fills i filles gaudeixin de les activitats de l’AFA activament.

Les activitats són les següents:

CASTANYADA DE L’ESCOLA: L’AFA convida a la festa que es fa pels avis i àvies d’educació infantil a vi bo, per acompanyar les castanyes.

FIRA DE SANTA LLÚCIA:  L’AFA organitza una fira solidària a la sortida de l’escola, amb paradetes de treballs manuals fets per les famílies, llibres, el ja tradicional tió o el patge reial. Anteriorment, la meitat de la recaptació anava per la marató de TV3, però recentment a partir d’un canvi aprovat en junta d’AFA, la meitat de la recaptació és pel fons solidari de l’AFA i l’altra meitat pel fons solidari de l’escola com s’havia fet sempre.

FESTA DE FI DE CURS: Quan s’apropa la fi del calendari escolar, l’últim o penúltim dissabte a la tarda-nit, col·laborem en la realització de la festa “més festiva de les que es fan i es desfan”, és a dir la nostra festa major.

Després de les actuacions “estel·lars” dels nostres fills, tots junts sopem, ballem i ens ho passem molt bé fins que el cos aguanta.  L’AFA organitza el servei de bar (entrepans, gelats, begudes, pastissos, cafès,…)… i la música amb DJs de luxe. Ningú s’ho pot perdre!!!!

SERVEI DE BAR AL PROJECTE PATI: Quan des de l’escola i l’AFA es promou una jornada de projecte pati, per tal de fer un manteniment a l’escola, des de la comissió de festes, organitzem el servei de bar, a vegades amb botifarrada i altres cops només amb begudes. Us animem a participar en aquestes jornades per donar un cop de mà.

T’agradaria participar a la Comissió de Festes?

Necessitem la teva ajuda!

Vols participar i ajudar a l’Afa a fer una escola millor?

Aquesta associació està oberta a totes les famílies. Totes les mares i pares estan convidats a col·laborar amb l’associació. La participació amb l’AFA afavoreix que mantinguem una actitud activa davant el que succeeix en el centre afavorint l’educació dels nostres fills/es.

Accepta les condicions

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable: Afa Escola Puiggraciós
Finalitat: Gestionar l'enviament d'informació sol·licitada