ASSEMBLEA OBERTA AMPA PUIGGRACIÓS

Dijous 8 doctubre, a les 21:30

Convocatòria per Teams.

Es comença amb ronda de presentacions dels 21 participants.

La reunió AMPA-ESCOLA-AJUNTAMENT sobre mobilitat entrades i sortides sha posposat i aquest tema es tractarà en la reunió del consell escolar del dimarts vinent, 13-oct.

CONSELL ESCOLAR

Dimarts vinent 13 doctubre inclourà la mobilitat, propostes de comissió sostenibilitat

COMISSIÓ SOSTENIBILITAT

Propostes per a transmetre a lajuntament.

Valoració general.

• Pere Ballús com a carril unic + ampliació voreres amb les tanques es valora positivament
  • Dubtes pel tancament a primera i darrera hora
  • Perillositat de cotxes pujant a les hores dentrada i sortida

Propostes millora

• Cartell petó i adeu, es proposa de treurel (sembla que consistori hi està dacord) ja que incita al mal ús del cotxe.
  • Agent cívic, es creu més necessari a lentrada de lescola (C/ Pere Ballús)
  • Demanar que sampliïn les voreres definitivament
  • Perillositat a les entrades i sortides, afegit a situacions incíviques, es proposa que es talli el C/Pere Ballús fins al C/ Josep Carner (alçada de lentrada al menjador)
  • Entrada Avinguda Pau Casals (pista num.1), sobretot per la possibilitat que hi ha per la part de baix del carrer (pujant per les escales del talús que estan en força mal estat). Demanar que es faci un pas de vianants a aquella alçada del carrer, on tampoc hi ha cap vorera a la sortida a Avinguda Vilanova.
  • Limitar la velocitat al tram anteriorment esmentat
  • Es proposa també posar algun tipus de ressalt a av. Pau Casals

Lassemblea aprova la presentació daquestes propostes.

VALORAR INICI DE CURS, RESUM REUNIÓ AMB DIRECCIÓ

• Direcció valora molt positivament el pla dobertura perquè sembla que funciona i no hi ha hagut cap contagi per ara.
  • Avui han marxat un grup de colònies i uns altres dexcursió, seguint els protocols establerts
  • Colònies necessiten 60% dassistència per a que siguin viables.
  • Una politja dels tendals es va trencar (pati del Dani), shan tret els tendals perquè ja es moment i es repararà de cara a la primavera.
  • Preocupació pel fet que els mestres, convivents pendents dalgun contacte amb PCR, aquests mestres han destar a casa i no es cobreix la seva absè
  • Mestres no es cobreix baixa fins al cap de 48 hores mí
  • Satisfacció perquè sembla que les extraescolars es comencen a engegar
  • Els nens a p5, sha decidit que al pati es posin mascareta i puguin trencar el grup bombolla perquè semblava que senyoraven i així poden compartir estona junts.
  • Sap greu que aquest any les festes i altres activitats no es puguin fer per les mesures del covid.

COMISSIÓ MENJADOR

• Contacte freqüent amb Magda i Paco per a copsar com ha anat el començament de curs
  • 2 ambits principals
  • Acollida
    • Hi ha menys alumnes que el curs passat
    • El servei es fa amb normalitat, separats en grup bombolla i mantenint distàncies de seguretat
    • Es fa el matí i a la tarda
  • Servei de menjador i espai del migdia
    • P3 dina a laula
    • 3r dina al menjador de dalt
    • Està augmentant el número de comensals a lhora de dinar, sobretot desporà Aquests dies es pot compensar amb absències per colònies i excursions.
    • Els fixes i becats segueixen en el número previst.
    • Seguir observant si el número de comensals segueix augmentant.
      • Hi ha taules de grup bombolla que ja estan plenes. Es proposa de posar alguna taula més i aprofitar més espais en cas que es necessiti
    • Document del departament pels usuaris de menjador en cas de confinament, shauria de proporcionar el menjar per a emportar per als infants becats pel menjador. Pel que fa a la resta dinfants, de moment no queda clar. Estudiar com fer els lliuraments individuals de tot l’àpat pels alumnes becats.
    • Es vol destacar lesforç de lequip de menjador i la gran tasca que sestà

RESUM REUNIÓ AMB AJUNTAMENT (dimarts 6 octubre)

• Ajuntament volen seguir fent reunions periòdicament, cada 2 mesos. Transmetre des de les ampas en quins problemes senfronten
  • En quins punts lajuntament pot incidir, principalment
    • Neteja i edifici
    • Accessos
    • Menjador
  • Queixes daltres centres per mancances del servei de neteja que ampas han hagut de cobrir.
    • Incrementaran servei de neteja amb més hores.
  • A banda del covid, es vol seguir amb les propostes doci cultural, com les sortides a teatre, tallers, etc.
    • Assistència al teatre dalumnes de tot un centre per a no barrejar grups.
    • El curs passat es van perdre algunes sessions de teatre i tallers pel confinament, que miraran de recuperar-se aquest curs.
  • Treballar el pla en igualtat de gènere i diversitat, juntament amb els centres.
  • Enquesta escola 360 del curs passat.
    • Sen parlarà el proper gener.
  • Sembla que no es reprendrà piscina de P4 que lany passat no es va fer pel confinament.

TORN PRECS, PREGUNTES I PROPOSTES

• No sha fet cap comunicat sobre la vaga convocada pel divendres 9-octubre, pel que sembla funcionarà amb normalitat.
  • Proposta de p5, es coneix dun lloc on aconseguir mascaretes transparents.
    • El problema es que aquestes mascaretes no estan homologades.
  • Sembla que sarribarà abans a treure mascaretes dins grup bombolla, que el fet dhomologar mascaretes transparents
  • Pregunta: els nens dinfantil segueixen amb mascareta i grup bombolla a lhora del menjador? Els nens de P5 després de dinar es posen la mascareta i poden jugar al pati.
    • Aclarir si sha comunicat als pares que segueix aquest protocol al migdia.