MODIFICACIÓ PLANIFICACIÓ I FORMAT  FESTA FI DE CURS 2016

Hola a tothom,

Degut al risc elevat de pluges i per problemes amb les infraestructures que nosaltres muntem i després de debatre el pros i contres de tot plegat  s’ha decidit  el següent :

–          No es pot fer la festa a l’escola el dissabte 18 per risc elevat de pluges.

–          No fer la festa el mateix dissabte  a Can Violí per problemes de capacitat i aforament.

–          Traspassar la festa al dilluns 20.

–          Mantenir el programa d’activitats:

Festa-espectacle escola a les 19:30h a la pista Nº1.

Sobre les 20:45h es puja a l’escola per celebrar la festa de l’AMPA.

Al ser dilluns 20 i dimarts 21  dies laborable i lectius , així com el canvi de data , ha comportat que el format de la festa quedi alterat per adaptar-nos a les circumstancies especials de la situació quedant de la següent manera:

–          NO HI HAURAN ENTREPANS CALENTS. Es treuen els bikinis , les pizzes,  l’entrepà de botifarra i els vegetals. ( ja que no podem disposar de l’espai menjador fins les 16h aprox. Per servei escolar )

Disposarem de : Entrepà de pernil, llonganissa, truita de patates i excepcionalment per substituir la “boti” es faran també entrepans de catalana.

–          El servei de BAR és mantindrà amb el format habitual i disposarem de les begudes de sempre.

–          NO HI HAURÀN INFLABLES. ( No s’ha pogut traspassar el dia).

–          La ZONA DE BALL  disposarà com l’any passat de l’equip de so i llums de sempre i  la pantalla per les projeccions . Quedem pendents que l’ajuntament ens pugui deixar  de la tarima per aquest dilluns. ( en principi ni hi haurà cap problema)

–          Tindrem la zona habitual de taules i cadires per sopar. ( Subjecte a que l’ajuntament en deixi la quantitat sol·licitada).

–          Es farà la RIFA de cada any i el sorteig de la samarreta del FCB.

–          L’horari de cloenda serà més d’hora i en funció de la participació de la gent. ( Cal tenir en compte que el dia següent es laborable)

****  L’elecció de dia , així com el canvi de format ha estat condicionat per els nostres proveïdors de la festa, i empreses externes que ens subministren la logística.

VOLUNTARIS:

Necessitem gent per el dilluns matí ( a partir de les 11:00h) per el muntatge de llums, taules, etc.. així com de voluntaris per fer els entrepans al matí. ( entre les 09:00h i els 11:00h aprox.).

També caldrà la col·laboració de voluntaris per cobrir els torns de caixes i bar per la Festa ( amb els horaris habituals).

Gràcies,

DESDE COMISSIO DE FESTES LAMANTEM LA MALA SORT QUE HEM TINGUT AQUEST ANY AMB LA METEREOLOGIA, PORTEM MÉS DE DOS MESOS PREPARANT LA FESTA, I AQUESTA SITUACIÓ HA ESDEVINGUT UN COP MOLT DUR A LES NOSTRES IL.LUSIONS.

SABEM QUE  MALAURADAMENT EL DIA I EL FORMAT DE LA FESTA NO AGRADARÀ A TOTHOM, PERÓ HEM BUSCAT LA MILLOR SOL.LUCIÓ POSSIBLE PERQUE ELS NOSTRES NENS/ES DE 6È TINGUIN LA “FESTA” I “ACOMIADAMENT” QUE ESPEREN AMB IL.LUSIÓ . SABEM QUE PER A MOLTS PARES/MARES ENS ES MOLT INCOMODE LA FESTA EN DIA LABORABLE, PERÒ CREIEM QUE ELS PROTAGONISTES SON ELS NENS/ES I HEM DE FER L’ESFORÇ ENTRE TOTS PERQUE TINGUIN LA FESTA QUE ES MEREIXEN.

GRÀCIES A TOTS PER LA VOSTRE COMPRENSIÓ.

Marcel Piñol.

Us esperem a la FESTA !!!