ℹ️ Comissió de Carnestoltes
✏️ Data límit inscripció: 12 gener
💵 8€/persona adulta i 5€/infant
🗓️ Dissabte 10 de febrer

Ja tenim disfressa de Carnestoltes! Apunta’t a la festa!

Benvolgudes famílies,

La Comissió de Carnestoltes ja està treballant en la festa més acolorida de totes, que se celebrarà el 10 de febrer, el Carnestoltes.

Enguany, el tema escollit és LA TRIBU DE L’AIGUA PUIGGRACIÓS. Per què? Perquè és un tema d’actualitat i respon als Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS), marcats per l’Agenda 2030 i aprovada per l’Assemblea General de Nacions Unides, com a full de ruta per a tots els països amb l’objectiu d’aconseguir un desenvolupament mundial sostenible. Però no patiu perquè tindrem el nostre propi ball per invocar la pluja!

Des de la Comissió s’està treballant aquesta festa amb dues premisses bàsiques; que la disfressa sigui el més econòmica possible i que sigui fàcil de fer. El preu és de 8€/persona adulta i 5€/infant. Cal destacar que aquest any hem tingut l’aportació de materials d’una família de l’escola, fet que ha contribuït a ajustar al màxim el preu de la disfressa. Gràcies!

El color principal de la disfressa és el color blau que simbolitza l’aigua. Serà ben senzilla de fer, no s’haurà de cosir. Us avancem algunes imatges sobre com serà. Mireu, mireu..

Per facilitar-vos la tasca, estem elaborant un ampli i variat calendari perquè pugueu venir a preparar la disfressa a l’escola. Abans però, necessitem saber el nombre d’inscripcions total. Us hi apunteu? Si hi voleu participar, ja podeu accedir al TPV i fer la gestió a l’apartat de compres. No us ho penseu!

Esperem que us engresqueu i hi participeu per fer entre tots/es, una carrossa i comparsa ESPECTACULAR I DIVERTIDA.