La Comissió de Xandalls informa:

Tots els que necessiteu adquirir un nou xandall (dessuadora i/o samarreta) per a aquest nou curs ho podreu fer a través de l’aplicació del TPV del 6 al 26 de setembre. Recordeu que és obligatori per als nens i nenes que van de 1r a 6è

La comanda de xandalls nous arribarà unes 3 setmanes desprès de la data de tancament, us comunicarem la data d’entrega per aquesta mateixa via.

L’entrega es farà directament al vostre fill/filla amb la bossa verda que va i ve, el Dani o el tutor en faran l’entrega a la mateixa aula.

En el cas dels germans, si feu comanda per tots els germans a través d’un dels comptes de TPV, arribarà a aquest.

Aquest any hem canviat de proveïdor amb la finalitat de millorar la qualitat del tèxtil, així que les talles han canviat.

Tindreu disponible una mostra de les talles el pròxim 6 de setembre de 16:00 a 20:00 a la biblioteca de l’escola.

Tots aquells que no hagueu pogut apropar-vos el divendres 6, podreu veure les mostres contactant amb la Magda del menjador, en el seu horari de 8:30 a 14:00.

SI US PLAU, ÉS IMPORTANT RESPECTAR EL TERMINI DE COMANDES A FI DE NO QUEDAR-SE SENSE ESTOCK (no podem fer comandes individuals al proveïdor)

Si teniu dubtes o qualsevol contratemps, podeu posar-vos en contacte amb la comissió a través del correu: xandalls@afaescolapuiggracios.cat