Benvolgudes famílies,

Com cada any celebrem la cloenda de les activitats extraescolars. Volem que sigui un dia molt especial per a tot l’alumnat que hi ha participat, que els permetrà fer una petita demostració del que han après a cadascuna de les activitats.

Aquest curs la cloenda s’organitza per tal de que totes les famílies puguin informar-se de les activitats extraescolars que es realitzen a la franja del migdia.

Així doncs us informem del funcionament de la cloenda:

16.30h Paradetes davant de la pista de consergeria:

L’alumnat que realitzi alguna d’aquestes activitats haurà de passar per la paradeta per a realitzar una demostració, en sortir de la classe a les 16.30h acompanyats de la seva família.

• Anglès
  • Manualitats
  • Escacs
  • Mecanografia
  • Bricolatge creatiu
  • Robòtica
  • Petits exploradors
  • Petits científics

16.45h Demostració d’Acroioga al gimnàs:

L’alumnat de l’activitat d’Acroioga (3r, 4t i 5è), sortirà de les classes a les 16.15h i es reunirà al gimnàs de l’escola per tal de preparar la demostració que començarà a les 16.45h. Responsable David Cuspinera.

17.10h Rua de Circ i Batucada des del gimnàs:

L’alumnat de les activitats de Circ i de Batucada (3r, 4t, 5è i 6è) sortirà de les classes a les  16.30h i haurà d’anar a l’aula de música de l’escola per agafar el material. Responsable David Cuspinera i Ivan Sanmartí.

En acabar la demostració d’acroioga, l’alumnat de Batucada i els de Circ faran una rua des de el pati del gimnàs fins el pati de davant de la biblioteca on l’alumnat de l’activitat de dansa realitzarà les coreografies.

17.20h Demostració de Dansa davant de la biblioteca:

L’alumnat de l’activitat de Dansa (des de P4 fins a 5è) haurà d’estar a les 17.10h, vestit i pentinat, davant de la tarima que està situada davant de la biblioteca per tal de fer la demostració de dansa.

Demanem a les famílies de l’alumnat que realitzen l’activitat de Dansa, que recullin a les seves filles i als seus fills a les 16.30h a les classes i els portin a l’aula de la biblioteca on els podran canviar i pentinar. Responsable Anna Muñoz i Laia López.

RECORDEU !! L’AMPA us convida a berenar. Podreu recollir el vostre berenar a la pista de consergeria on l’alumnat de 6è us ha preparat coca amb xocolata.

AMPA escola Puiggraciós

La Garriga, 17 de maig de 2019