Benvolguda família,

Dijous passat vam fer la IX Fira de Santa Llúcia de l’Escola Puiggraciós. Més enllà d’haver contribuit en l’èxit d’una activitat educativa de la nostra Escola, la vostra col·laboració ha servit per recaptar 2.360€, que repartirem a parts iguals a La Marató TV3 i al fons solidari de l’Escola.

Volem agraïr als comerços, empreses i entitats que ens han donat suport enguany:

Ajuntament de La Garriga, Alba Povedano (psicòloga), Balneari Hotel Blancafort, Bonpreu, Ca l’Artesà, Ca l’Espinasa, Ca la Tània, Can Perris, Cafès Novell, Catalina Rabassa Sansaloni (artista), Centre Estètica Nut, Chupa-Chups, Cola-Cao, Condis Supermercats, Consultori Veterinari Aiguafreda, Copicentro, Dansa Disset, Disterri, Drapets by Helen, Dreams Perruquers, El Trébol, El Ruc Savi, Equivalenza, Espai Salut, Fruiteria Ridao, Fruiteria Vimet, Gasoil 3B, Gotta Perfumeries, Granja La Mila, Hortus, Interdansa, Joieria Albert Pous, L’Amarant, L’Illot, Llibreria Strogoff, Marian López Plana (artista), Olímpic La Garriga, Ràdio Silenci, Ribel Ideas, Tipi Tipi, Tous i Vichy Catalán.

Volem donar les gràcies a tothom que ha participat en la preparació i en l’execució. I confiem tenir el vostre suport l’any vinent, que celebrarem els 10 anys de la Fira.

Bones Festes!

Associació de Mares i Pares d’Alumnes i l’Equip directiu i docent