Us recordem que el dijous 12 de desembre farem la IX Fira de Santa Llúcia. Es tracta d’una activitat festiva, voluntària i solidària que té per finalitat recollir diners pels projectes solidaris de la nostra Escola i també per La Marató de TV3. A continuació us donem més detalls i informació d’interès.

~ El dimarts 3 de desembre hem organitzat la xerrada “Com i quan parlar de sexualitat amb els meus fills/es”, a càrrec de l’experta en educació sexual i psicòloga Sra. Alba Povedano. La xerrada serà a les 20h a l’Escola. Podeu comprar les vostres entrades al menjador de l’Escola. L’aforament és limitat.

~ Podem confirmar que ens visitarà el Patge Reial. Animem als nens i nenes a preparar la seva carta i portar-la feta. I també hi haurà el Caga-Tió, especialment pensat pels menuts de l’Escola.

~ Al tendall del menjador hi haurà servei de berenar. Amb xocolata calenta, tè amb menta i coca, per la mainada i també pels adults.

~ Si heu el·laborat obsequis/manualitats per vendre a la Fira, els heu de deixar al menjador de l’Escola el dilluns 9.

~ Si disposeu de temps per ajudar-nos a preparar la Fira o per fer alguna tasca concreta el mateix dia de la Fira, ens podeu escriure un mail a festes@afaescolapuiggracios.cat

~ La Fira obrirà a les 16:30h i es preveu acabar a les 18:30h.

~ Demanem que per fer els pagaments i aportacions voluntàries porteu monedes. Així evitarem cues i facilitarem canvi.

La Fira de Santa Llúcia és una activitat que organitzem per promoure els valors de la solidaritat i voluntariat. Vet aquí que la participació i implicació de mares i pares de l’Escola és fonamental.

Us volem veure a tots i totes la tarda del 12 de desembre. Tothom és necessari per la solidaritat.

Comissió de Festes