L’AMPA i la direcció de l’escola considerem que el temps lliure de què els nens/els infants/l’alumnat disposen entre les 12 h i les 15 h, abans i després de dinar, és un moment important per al per al creixement i l’aprenentatge dels nostres fills i filles.

Tot i valorar molt positivament que sigui un espai no dirigit que els infants gestionin sense una pauta d’activitats guiades, més enllà del dinar i les extraescolars, l’equip de monitores, conscients de la importància d’aquest espai de lleure, està treballant per oferir propostes de dinamització.

Cal destacar que, tenint en compte que es tracta d’un espai de temps lliure, han de ser els infants els qui, individualment, decideixin si hi volen participar.

En aquest sentit, des del curs passat ja s’ofereix un espai de jocs de taula a diari que ha tingut molt bona acollida entre els infants. Per tant, aquest any, no només ampliem l’oferta de jocs de taula, sinó que comencem a implementar, gradualment, tot un seguit de noves ofertes.

A tall d’exemple, entre les noves propostes, els dies de música han tingut molt d’èxit entre els més petits i avaluem molt positivament l’assemblea setmanal a 5è i 6è.

També us recordem que, durant aquest espai de pati, els alumnes tenen a la seva disposició la Biblioteca, reformada durant el curs passat, i l’aula d’estudi perquè els més grans puguin fer deures.

Seguirem ampliant l’oferta / fent propostes i valorant les actuals per millorar-les.

Comissió de menjador