foto1-festa-final-curs

Hi haurà activitats durant tot el dia per fer en família.

L’AMPA organitza el sopar-ball i demana voluntaris per la seva preparació.

El dissabte 8 de juny farem la Festa de Final del Curs 2018/ 19 a l’Escola Puiggraciós. La finalitat d’aquesta Festa és passar una bona estona tots els qui fem l’Escola Puiggraciós. Tothom hi és benvingut.

Serà una jornada amb activitats diverses pensades per a totes les edats i per fer junts, en família. Al matí hi haurà tornejos mentre pares i mares preparem la Festa del vespre. A la tarda, els nostres fills i filles amb l’equip docent de l’Escola estan preparant l’espectacle que es farà a la pista.

La Festa continua amb el sopar-ball que organitza l’AMPA. Hi haurà activitats pels més menuts, música per ballar i servei de bar. Durant la Festa es farà la rifa amb premis, que seran de gran utilitat pel proper curs.

Al  servei de bar hi haurà entrepans, begudes, pastissos, gelats, cava i cafès. Us animem a consumir els productes del servei de bar. D’una banda perquè la recaptació es fa servir per pagar serveis que l’AMPA ofereix durant el curs. I d’altra banda perquè allò que no s’ha venut, s’ha de retornar o en alguns casos llençar.

Per a la preparació i també durant la Festa fan falta pares i mares. Us animem a que col·laboreu d’alguna manera i així fer que la Festa la puguem gaudir tots plegats.

Els propers dies anunciarem informació més detallada sobre la Festa de Final de Curs.