Ep famílies!

Recordareu que per aquestes dates us animàvem a participar a la Fira Solidària de Santa Llúcia. Una activitat festiva, voluntària i solidària que té per finalitat recollir diners pels projectes solidaris de la nostra Escola i també per La Marató de TV3. Enguany haguéssim celebrat la 10ª edició. Però la COVID no ens permetrà celebrar-la.

El 2020 ha sigut un any complicat, any de COVID, any d’aprendre a viure de nou. Any de canvis, any de crisis a molts sectors. Més que mai, ajudem-nos.

Més que mai us demanem que col·laboreu amb el fons solidari de l’Escola. I com ho podeu fer? Us ho expliquem tot seguit…

Al TPVEscola hi trobareu l’opció per comprar Tiquets Solidaris de Santa Llúcia. Els trobareu a l’apartat “Solidaris” dels “Articles”, dins del menú “Comprar”. Cada tiquet té un preu de 3 euros. És el que costava un tiquet pel Toca-Toca de la Fira de Santa Llúcia. Podreu comprar-ne tants cops com vulgueu, des del 9 fins al 21 de desembre.

Si ho preferiu, també podeu fer el vostre donatiu a les guardioles dels alumnes de 6è els divendres 11 i 18 de desembre, a la sortida de l’Escola.
Tota la recaptació anirà destinada al fons solidari de l’Escola Puiggraciós.

Finalment, també us convidem a fer els vostres donatius per La Marató de TV3 a través dels diversos mitjans que hi haurà disponibles.

No podem fer la X Fira de Santa Llúcia, però no perdem la causa. Avui per uns, demà per uns altres, a qualsevol ens pot tocar. Vinga! Animeu-vos!