La fira de Santa Llúcia de l’Escola Puiggraciós és sinònim de tradició. I és que quan l’escola s’engalana per rebre personatges il·lustres com el patge reial i el Tió… sabem que arriba Nadal!

En aquesta edició de la fira la previsó del temps per la tarda de divendres 1 de desembre anunciava pluja. El pronòstic, però, no va fer perillar la celebració de la festa, ja que la Comissió de Festes va redistribuir els espais perquè les activitats que normalment es desenvolupen al voltant de la pista central de l’escola no es veiessin perjudicades si finalment plovia.

El campament del patge reial va transformar la biblioteca en un raconet tranquil i acollidor, on els petits van informar l’emissari de Ses Majestats dels seus desitjos per les festes nadalenques.

Les paradetes per vendre les manualitats que infants i famílies havien preparat es van ubicar, molt encertadament, al gimnàs de l’escola, on els compradors curiosos van poder remenar i triar arrecerats del fred i el vent.

La xocolata, cortesia d’m-penta (gestora de l’espai de migdia), i la coca no van córrer perill; la xocolata era calenta i, la coca, cruixent!

El Tió, natural dels boscos i avessat a la pluja, va mantenir el seu lloc d’honor a l’escenari, on tots els infants el van poder cagar fins que es va fer fosc de tan tip com n’estava!

La tradicional rifa va repartir sort entre infants i famílies, i aquest any sobretot entre les mestres de l’escola, que hi van participar activament adquirint moltes paperetes!

Xocolatada, manualitats i rifa… tot plegat va contribuir a que la festa fos un èxit. Es van recaptar 1 114 €, repartits a parts iguals entre els fons solidaris de l’escola i l’AFA, amb què es podran seguir organitzant activitats per als infants i les seves famílies.

La Comissió de Festes en particular i l’AFA en general volen agrair la implicació de totes les famílies voluntàries i el claustre de l’escola en els preparatius i la celebració de la festa.