Des de la Junta de l’AMPA volem agrair a tot l’equip de mestres i a l’equip directiu per l’enorme esforç que han fet durant aquestes setmanes.

Ja portem quasi un mes i mig, i no hem tingut cap grup confinat, ni cap incident. També a totes les persones implicades amb l’AMPA, a tot el monitoratge, cuineres… i no ens volem deixar a totes les famílies, sense vosaltres tampoc seria possible el fet que l’escola sigui un espai tan segur.

Ens espera un any complicat, però no podem abaixar la guàrdia, així que MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!! seguim fent-ho tan i tan bé tots plegats!.

Aquest any ens hem quedat sense la Castanyada que ens ofereix la Comissió de Festes cada any, amb la ja tradicional degustació de panellets i castanyes, però esperem que les nenes i els nens hagin pogut gaudir d’una bona Castanyada a l’escola i ben aviat puguem tornar-nos a reunir cara a cara.

Moltes gràcies a tota la comunitat que forma part de l’escola, seguim endavant!