Hola, a tothom

Com ja sabeu aquest proper dissabte dia 18 de juny celebrem la Festa Fi de Curs,  i des de Comissió Festes fem una crida  per que ens ajudeu aquest dissabte a fer possible que sigui tot un EXIT!

Per aquest motiu necessitem que tots aquells que ens pugueu ajudar a preparar “la festa”, així com a  participar de la mateixa durant la nit en les caixes i el bar, us  apunteu  en la llista com a voluntaris.

Us fem arribar les necessitats a cobrir durant el dissabte 18  de juny:

A partir de les 10 del matí:  Voluntaris per ajudar a muntar taules, il·luminació  i preparar entrepans.

A partir de les 20:30 i fins que s’acabi…  : Voluntaris per ajudar a servir les comandes, el bar, postres, etc…

Quan més gent siguem , millor. Això permetrà que tothom pugui gaudir de la Festa i estar amb les famílies i amics el més temps possible.

Us fem arribar les torns a cobrir durant la festa:

1er TORN comença quan acaben els actes de l’Escola  fins a les 22:00h aprox.

2on TORN de 22:00h a 23:00h

3er TORN de 23:00h a 24:00h

4art TORN de 24:00h fins acabar la festa

Preguem us apunteu reenviant o contestant aquest e-mail a festes@afaescolapuiggracios.cat , indicant:

1. Nom i Cognomaixí com .      CURS del vostre fill/a i el vostre nom i cognom així com una direcció de mail i/o tel.  de contacte.
  1. TORNo  franges horàries en les quals podeu ajudar.
  1. Ubicació :
  • CAIXES( es componen de dues persones i disposem de 7 caixes).
  • CAIXA Ràpida ( venda de tiquets beguda, Postres i Polseres)
  • BAR ( es composa de 4 persones en els 2 primers torns)

C     BAR CARPA CHILL OUT (3 Persones els 2 primers torns)

• PUNT RECOLLIDA CALENTS  ( 2 persones )